dimarts, 31 de març del 2009

ELS CIRERERS FLORITS

Diumenge 29 de Març.

Per aquest diumenge, l'Ignacio havia preparat aquesta sortida per anar a Torrelles i veure'n els cirerers plens de flors.
El temps però, s'ens ha posat en contra i despres d'un dissabte plujós, aquest matí continua plovisquejant i això, com be sabeu, no és gens engrescador a l'hora de sortir amb les bicis.
Així que a les 9h del matí (les 8h a tots els efectes, doncs hem canviat l'hora aquesta nit), només 4 dels 17 que havíem de ser, ens trobem a la plaça i decidim que farem una volta més curta. Anirem a donar un passeig pels camps de cirerers de Sant Boi i Sant Climent.

Pugem cap al barri de Can Carreres, per on agafem el camí que va fins a l'estret de roques i que passa entre camps de cirerers. Quan som dalt la carena on es veuen les dues vessants, la de Sant Boi i la Sant Climent, ens aturem una estona per veure les flors de prop i aprofitem que fa una ullada de sol per esmorzar. El paisatge està preciós i només s'en pot gaudir un parell de setmanes d'aquesta blancor.

Baixem cap a Sant Climent i anem a visitar el Museu d'Eines del Pagès.
Un recull d'estris de la antiga vida rural del nostre entorn força interessant. Està ubicat a la rectoria de l'Esglèsia de Sant Climent i el seu jardí. Ens hi passem una bona estona.

Tornem cap a casa passant per Viladecans i arribem a l'estació prop de les 2h. on ens acomiadem de la Lali que torna a Barcelona amb el carrilet.

Una sortida improvisada però molt xula!